cansumirayyy lansinoh hızlı akışlı malesef kolay tutuyolar kesinlikle avente geç onuda ilk isyemeyebilir emmediği zamanlar biberonu kesme sende bol bol su iç hurma ye sütünü arttır en önemlisi su gerçekten farkını görüyo insan gerçekten sağımda yap seni emmedikçe talep azalıyor çnkğ kısa emiyor emzirme danışmanına gidip kilosu için takviye gereklimi onuda öğrenebilirsin 700-1000g normal ayda fazla düşmüş bizimde bezler yavaş yavaş azalıyordu ama gerçekten gecici bir süreymiş bu bem biberondan dolayı olduğunu düşünmüyorum benim oğlum ilk doğduğunda 1 ay biberonla sapıp verdim sütümü tutmadığı için memeyi sonra farklı yollarla tuttu ama 2,5 aya kadar hiç emmemezlik yapmadı taki red dönemine kadar insanın oturup ağlayası geliyor çözüm bulamıyor ama gerçekten geçiyor