rab25 3. Ayınsan berı sallıyordum 10.5 aylık olunca bagımlılık yaptı ama öyle böyle degıl gece 1 den sabah 6 lara kdr sallıyordum kesmeye karar verdıgım gece 8 saat aralıksız salladm ayaktan başka yerde uyumuyordu 14.5 aylık olunca bana geldiler sabaha kdr ağladım sallarken sonea bı anda kestım 15 gun oluyor keselı odasını da ayırdım allahım dünya varmış sımdı pıspıs yapıyorum uyuyor kesmekten başka çare yok tam 4 ay dayandım uykusuzluğa sonra kestım artık keşke daha önce kesseydım