2 yaş 8 aylık bir kızım var ve gerçekten hareketli bir çocuk. Dili ve anlayışı gayet iyi fakat inat çok var, eşim şöför vardıyalı çocuğuma tek bakıyorum diyebilirim. Ve gerçekten her gün muhakkak bir kez çok zorlanıyorum. 10 dk rahata oturamıyorum çocuk sıkılıyor sürekli bir şeyler istiyor atıştırma oyun vs. İstiyor… Ve benim enerjim yetmiyor. İşimi zorlaştıracak bir şey yaptığında aşırı sinirlenip bağırıyorum ya da o an hırpalıyorum örnek bugün oldu. Kızımın üstünü giydirdim. Elinde kakolu süt vardı içeriye gitti bende Mutfakta kek yapıyordum 10 dk sonra geldi sütü üzerine sıkmış görünce deliye döndüm azarladım kolunu tutup hırpaladım ben öyle yapınca o da ağlayarak çığlık atmaya başladı. Ya o an hemen yaptığımın korkunç bir şey olduğunun farkındaydım ama gerçekten hakim olamadım. 20 dk sonra sakinleştik. Yanıma geldi anne bana kızmıyorsun dedi. Bende evet annecim kızdım özür dilerim dedim. Az önce uykudan uyandı yatağıma aldım. Uyanıktı şakalaştık güldük anne bana kızmıyorsun dedi. Ya gerçekten paramparça oldum. Ne zaman bağırsam zaman geçince böyle söylüyor. Çocukta travma kalsın istemiyorum kendim sakinleşmek istiyorum yani böyle olunca kendimi berbat yetersiz bir anneymiş gibi hissediyorum