Seymabaysan Arkadaslar bebegım 1. Aylık asısından sonra mememı almak istemıyo bana dikkatlı bakıp bakıp aglıyo biberon verıyorum onu bile bende içmiyor böyle bir durum yaşayan varmı napmalıyım
Ertugrulun_Annesii Seymabaysan öyle deme annesi onun senin kokuna dahi ihtiyacı vardır… aşı sonraları olur öyle… uykuya geçtiği zaman al memene uyanana kadar öyle kalsın. Uyandığı gibi de tekrar memeyi ver açmakla uğraşma.. biberon a da alıştırma.. memeyi bıraktırir
Defne_cicegim Seymabaysan onu bende yaşadım aşıdan sonra memeyi bı kaç gün reddetti ya nasıl korkup aglamstim ana geciyo annesi korkma sen onu sürekli sev kafasını okşa sebi çok seviyorum de 🤗❤️