bhdy 1 aylık hamileyken prozac kullanıyordum hatta öncesinde senelerdir kullandım. Hamile olduğumu öğrendir öğrenmez bıraktım ancak ruh halim kötüye gitti. anksiyetem geri geldi. İlk 3 ay zaten ilaç içilmesi yasak.Mecburen bir şekilde idare ettim. Ama çok zor depresif geçirdim. sonraki aylar için doktor görüşü alıp en hafif dozda ilaç kullandım tabi farklı gebeliğe uygun bir ilaçtı . Baya rahatlamıştım. şükür hiç birsey olmadı. çok sağlıklı şekilde doğdu. Şimdi çok akıllı hareketli çok sevecen 2 yaşında :)