HeeSenCokBiliyon hsurer1 iyi ya da kötü hiç fark etmez kesinlikle rest çekilmeli ve hiç açılmamak üzere konu kapatılmalı
yasek Herşey net bir şekilde ortaya dökülmeli ve açık bir şekilde konuşulup sonuca varılmalı ve sonsuza dek kapatılmalı . Ha karşı taraf hala açıyorsa tınlamamalı ! Ben yeteri kadar konuştum benim için konu kapandı diyip umursanmadığı hissettirilmeli