2 yıl tedavi gördüm ilaçlar beni daha çok yordu herkes de süreç aynı olmayabilir ama bana iyi gelmedi açıkçası hala oluyor mu oluyor be çocukluğumdan beridir yaşıyorum sadece o an kendimi iyi hissettirecek şeylere odaklanıyorum kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum yüz de yüz işe yaramasa bile ilaca tekrardan başlamamak için bu yolları deniyorum