pamukanasi Kızlar ben doğumdan sonra hiç kan vermedim bi değerlerime baktırmak istiyorum. Sizce kadın doğumdan mı dahileyeden mi randevu alsam
kedili1anne pamukanasi dahiliye daha detaylı bakıyor ama sağlık ocağı bile olur ben sağlık ocağına baktırdım
pamukanasi kedili1anne bizim sağlık ocağı zamanında kan alıp baktı sonra bizim cihaz pek iyi değil bide hastanede baktır demişti 😂 ben dahiliyeden alıyım en iyisi 😂
kokinasever Dahiliyenin baktığı çoğu şeye (D vitamini hariç) aile hekimi ve kadın doğum uzmanı da bakar eğer normal kontrol için olsun isterseniz aile hekimi çok yeterli bence