elifdilank benim kızım da 27 aylık oldu bir kaç aydır hiçbir şey yemez oldu. Dediğiniz gibi öncesinde çok güzel yiyen bir çocuktu. Yaptığım araştırmalar 2 yaş sendromundan kaynaklı olduğu yönünde, bu dönemde hayıe diyebildikler karar verebildikleri en net şey yemek oluyormuş ve o yüzden reddediyorlarmış. Yapay zekaya yazın neler yapmanız gerektiğini söyleyecek, çok zor bir süreç ama sabredip zorlamamamız gerekiyor. Ben yumurtayı kreple yiyor diye krep yapıp veriyordum mesela onu da kesmişti bir süredir yemiyordu. Bugün mesela kendisi istedi hiç zorlamamıştım.