sebur Kızlar telefon alicam Apple iPhone düşünmüyorum benn Android ciyim🤪 önerebileceğiniz bir model varmi orta kalite yani çokta pahali olmasın benim için özellikle kamerası vs önemli 🤭
zarifhanim sebur S20fe kullanıyorum. S23fe, 24fe, 25 ultra hepsini öneririm S ve gb ram yüksek olan A serileri uzun kullanımda iş gören kamerası belleği iyi telefonlar.
sebur zarifhanim çok teşekkürler bilgilendirme için ben pek Ram falan anlamıyorum da🤭 bi bakayım dediklerinize
UrbanMom sebur Samsung a55 kullaniyorum ben aldığımda orta segmentin en yükseği oydu şimdi daha yüksekleri cikti a serisine bakabilirsiniz ben memnunum 2 senedir kullanıyorum donma kasma filan yok kamerasıda gayet güzel.