Arkadaşlar 10 gün önce oglum da öksürük ve burun akıntısı başladı bir kaç gündür iyidi gündüz herhangi bir sorun yok ama gece bogaz kuruması cok fazla oluyor ve öksürmekten uyuyamıyor kusuyor ne yaparsam rahatlar bogaz kuruluguna ne iyi gelir?
Burnunu günde 3 defa açıyorum, bol içiyor, nane limon yapıyoruz aynı zaman da akşamları odasına buhar makinası takıyorum ama hala bogazı kuru