AyselD16 Merhaba 13 haftalığız cinsiyet erkek dedi doktorumuz özele gidiyorum ultrasonda pipisini bizde gördük fakat değişir mi ileriki haftalarda merak ediyorum bir tane daha oğlum var biz kız istiyorduk 🤭
Elfgrn AyselD16 Net gösterdiyse değişme imkanı düşük bence, hani net olmasa ileriki haftalara kalsa belki ama hafta yüksek olmamasına rağmen net görmüşsünüz.
birincitanesi AyselD16 13 hafta erken bence cinsiyet için. Benim bebeğime de erkek dedi o haftalarda 1 ay sonra gittigimde ayni doktor aa hayırlı olsun cok guzel bi kızın oluyor dedi😅😂
nuraykcdg AyselD16 hamileliğimin 14. Haftasında yüzde seksen erkek demişti doktorumuz bir ay sonra kontrole gittiğimde kız dedi 😂 Şu an kızım 17 aylık olacak 🤗 Tabi herseyden önce sağlık, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏻
AyselD16 birincitanesi size bilmiyorum kesin erkek mi dediler ama bize kesin dediler Umarım sizin gibi değişir 😀🤭
birincitanesi AyselD16 tabiki de kesin dedii gatta eşim doktora değişmez demi hocam dedi kardeşim görmüyor musun pipisi dedi😂😂
AyselD16 nuraykcdg kesinlikle sağlıklı olması ve elin ayağın düzgün olması en büyük temennimiz Çok teşekkür ederim🙏🏻
AyselD16 sudenaz0 Hafta olarak erken fakat kordon falan değil pipi olarak gördüğü için doktorda çok emin yani😀😀