Bende dün genel muayeneye götürdüm 6 aylık tam doktora dönmedi daha dediğimde çok büyük tepkiler verdi gelişim testine gönderdi orda da herşey normal çıktı ama bebeğim kendisi hantal biraz egzersiz yaptırıyorum yüz üstü dursun diye çabalıyorum yapmıyor bıraktım artık kendisine zamanla yapar bence