iyi geceler canım anneler 🥹 oğlum 9 aylık son iki haftadır aşşşşırı derecede babasına düşkün nasıl anlatayım bilmiyorum ama mesela emekliyo yerde oyuncaklarıyla oynuyor babası yanında ben odaya girince hemen hızla babasına gidiyor ben almayayım diye , bayram tatilinde hele daha iyi anladım 24 saat görmese beni aramaz bi uyku ve meme .. babasından bana geliyorsa bu iki sebebi vardır
Bazen bu durumu kullanayım keyfime bakayım diyorum ama ne yalan söyleyeyim arada takıyorum.. Normal mi bu kadarı , neyi yanlış yapıyorum ben eğlendiremiyor muyum bugün akşam yemeğini çok uykusu var diye yemedi babasını beklemek zorunda kaldım gelsin de keyfi yerine gelsin yemeğini yesin diye ki öyle de oldu uykusu geldi mi meme istedi mi de koşarak gelir yani ama keyifliyken biraz anamla da oynayayım hiç yok