kedili1anne evet ameliyat benimde gözümü korkutuyor belki 2. Doğum olur falan diyede yanaşamıyorum, bi de dediğiniz gibi karın germe ameliyatında nedense çok haber gördük. Bi fizyoterapist ile çalışmak en doğrusu sanırım kapanabildiği kadar kapatmaya çalışıcaz. Ama dediğim gibi yanlış egzersiz daha fazla açılmasına neden oluyor, sizde yapıcaksanız dikkat edin 😌