Tazeanne68100 rabisciceker kalitesini nerden beğenirsem hiç öyle marka takıntım yok sadece ilk ayakkabısına seçici oldum ayağına yürüyüşe etki olmasın diye onun dışında hiç önemsemedim yumuşak olsun yeter hepsi batıyor eninde sonunda leke kaldi mi hepsi çöp yada evin içinde giyiliyor
-Ozge- rabisciceker Marka takıntım yok sadece ayakkabılarını orjinal almaya özen gösteriyorum Puma,Nike,Adidas Giyimde genelde Lcw, H&m Arada bir Zara, Koton
kikis rabisciceker e bebek, H&M, LCW Bebek giyimde zara, mango asla iyi değil kumaşları çok kötü maalesef H&M de bozdu e bebekçe LCW daha iyi
dilan2431 rabisciceker görümcem evde giysin diye oğlunun küçülen temiz kıyafetlerini verir bende her yerden alırım yeterki kaliteli ve güzel olsun
Marianne rabisciceker 2 yaşa kadar ebebek, H&M alıyorum. 2 yaştan sonra mielakids, beetle beez, zara, mango alıyorum. Ayakkabı camper, igor, hopfrög alıyorum.