Kızım 18aylık üşüttü.doktor krup olmuş dedi.şurup verdi,bide hava makinesi ile 3saatte bi serum fizyolojik ile hava veriyorum iyi gelir dedi.ancak gece öksürüğü devam ediyor.dün soğan kesip üstüne karanfil batırıp başucuna koydum .dün öksürmedi ama bugün soğan koymama rağmen yine öksürüyor.başka bi öneriniz var mı