mylifes_myrules 3 buçuk aylık olcak nerdeyse doğum yapalı, bu ayda 2 kere adet gördüm,geçen ayda aynı şekilde, ne zaman düzene girer, sizin de öyleymiydi
Busegr mylifes_myrules ilk bir yıl normal kabul ediliyor kızım 4. Ayda anne sütünü reddetti o zaman düzelmişti benim
Mariposa mylifes_myrules ilk bir sene duzensiz olmasi ya da hic olmamasi normal kabul ediliyor. Ben 6 aydan sonra duzene girmistim ilk iki dogumumda.
mylifes_myrules Mariposa ilk doğumumda böyle bir şey yaşamamıştım, bunda böyle olunca hep mi öyle olur dedim acaba
ik_54 Benim 5 ay oldu doğum yapalı ilk doğumum sezeryan doğum oldu 41. Gün sprial taktırdım hala regl olmadım
Mariposa mylifes_myrules yok ya her dogumdan sonra bunyenin tepkisi de degisiyor, ucuncu dogumumu yaptim uc aY sonra ilk defa kahverengi lekeli oldum digerlerinde oyle bsy olmamisti mesela.