Anneler selam 20 aylık olduğumuzdan beri gece uykusuna direniyor normalde mayıştirip yatırırdım uyurdu şimdi kufagimda dalıp öyle yatırıyorum yoksa yatakta kıyamet kopuyor. Ve babası uyursun istemiyor. Normalde ikimizde uyutabiliyordun. Bunu yaşayan var mı ? Geçti mi?