emmly Tırnak yapısı ince olduğu için derisini tahriş ettiğinden batıp enfeksiyon yapıyordur. Çok geçmiş olsun, tırnaklarını uzayana kadar kesmeyin kenar ucu uzadıktan sonra yine kısacık bırakmayarak kesersiniz. Ama doktor mu sarılı kalsın dedi, yani sürekli yıkayıp kremlemek gerekiyor bakteri riskini azaltmak için.