arkadaşlar çooook stresim
bebeğim 6 ay 23 günlük 1,5 aydır ek gıda sürecimiz başladı aslında süreç boyunca çok güzel ilerliyorduk ve asla olumsuz davranışı yoktu bu akşam yöresel bir çorbalarını yapmış (yoğurtlu bir çorba içerisindekileri daha önce hep tadım yapmıştık zaten) oğlum için tuzsuz ayırdığını söyledi ben de akşam verdim tadına baktım yoğurdun ekşisi vardı sadece çocuğum çok severek yedi yarısını yemişti ki görümcem sen şeker yedirmiyorsun ama annem çorbaya bal kattı dedi anne bal mı dedim çay kaşığının ucuyla koydum ekşisini alsın diye dedi asla tatlı bir tat yoktu ama bilmiyorum güvenemiyorum ve bir şey olursa diye stres içindeyim ne yapabilirim yan etki yapsa ne kadar sürede belli ederdi?