25,5 aylık çok sinyal verdiği için 1 aydır ön konuşma ön hazırlıkla bugün bezsiz ilk günümüzdü. Tuvaleti geldiğinde anlayıp oturtuyorum, olmasına rağmen yapmayıp indirip üstünü giydirdiğimde yaptı 6 kez. 7. De yarıda yakalayıp yarısını tuvalete yaptırdım. Sonra yine 3 saat tuttu çok sıkıştığını görüyorum kıvranıyo ama tuvalete de gitmiyo altına da yapmadı en son gözümü ondan ayırdığım an altına yaptı yetişemedim. Büyk tuvaleti de altına yaptı. İlk gün diye normal karşıladım. Hazır değildir falan demeyin giysilerini giyip çıkarabiliyo merdiven çıkıyo ve uzun süre tuvaletini tutuyor. Kakasını yapmadan haber veriyordu şimdi kakamı yapıcam diye. Çiş yapınca da söylüyodu bezine. Kaka çiş yapınca bezini değiştirmeden oturmuyordu pis oldugu için oturamam deyip. Tutma işini nasıl önlerim o konuda tavsiye istiyorum bir de genel öneriniz varsa