arkadaşlar 2,5 aylık bebeğim memeyi bıraktığında gazını çıkarmak için dik pozisyona getirince uyandırmadan çabalıyorum ama gazı çıkınca ekşi tad mı geliyo noluyosa uyanıyo. hadi uyanmadı diyelim ya da gazı çıkmadı bekledim 15 dk dik pozisyonda sonra yatağa koyduğum gibi uyanıyo bugün max 20 dk öyle uyudu.
ben de gece 15 dk aralıklarla alarmlar kuruyorum uyuyakalırsam diye ki uyuyakalıyorum maalesef bebek nefes alamaz diye ödüm kopuyo çünkü sürekli uyanınca meme arar gibi hareketler yapıyo ve kucağımda pozisyonunu değiştiriyo. napıcam bilmiyorum zaten beşiğe koymuyorum kusmaya başladı bu aralar probiyotik gaz damlası derken (ben ondan olduğunu düşünüyorum) reflü yayağı sipariş verdim yatağımda yatağını koycam yanımda yatıcak.
Şimdi bebekler 0-3 ay arası kendini anne karnında hissedebildiği için alışma diye bişey yok.
ama 3ten sonra sıkıntı. artık bilinçli hale geliyo. zaten doğduğundan beri çok nadir düz sırtüstü yatabildi hep uyandı bana yardım edin lütfen