Online satış yapılan bir mobilya mağazasında çalışıyorum 2022den beri. Geçen yıl nisanda doğum iznine ayrıldım ve bu sene ocakta işime geri döndüm. Bu süre zarfında yerime full çalışan birini almışlar ( bu kişi farklı mağazada part çalışmış daha önce iş deneyimide yok) ben tabiki yasal hakkım olan süt iznimi başlatarak işe geri döndüm 1.5 saat erken çıkıyorum ancak ne sistemi nede işleyişi unutmuş değilim. Ben girdikten sonra mağaza müdürü evlilik nedeniyle işten ayrıldı ve bölge müdürümüz yeni gelen arkadaşı mağazaya sorumlu yaptı:)) uzunca bir mesaj yazarak sebebini merak ettiğimde ise son dönemlerde süreçlere saha hakim olduğunu ve işe yeni başladığımı dile getirdi. Kendiside 1 ay sonra işten ayrılmış yada çıkartıldı bilmiyorum. Şuan yapılan haksızlık karşısında inanın çalışma isteğim hiç yok 3.5 yıllık tazminatımıda yakmak istemiyorum. 2 kişiyiz mağazada ve izinleri bile zor döndürüyoruz . Yeni gelen bölge müdürümüz ise mağazada temizliğe kadar bizden bekliyor ürünlere dahi oturmamız yasakmış :)) bildiğiniz mobbing uygulanıyor . Ben tazminat alarak nasıl ayrılabilirim?