kubrasayfam ben kızım doğduğundan beri prima premium care kullandım, 4 numaraya geçişle birlikte de yine bu serinin külot bezine geçtim. Kalitesinden çok memnunum, yalnızca kampanya döneminde yakalamazsaniz fiyatı yüksek kalıyor (bence)
Kizim artık 19 aylık, bir bebeğim daha olacak 3 ay sonra, o yüzden şimdi kızımda evde molfix premium, dışarıda daha güvende hissedeceğim için prima premium care kullanmaya başladım bir arkadaşımın önerisiyle.
Açıkçası molfix mavi paketi denemiş ve hiç memnun kalmamış biri olarak molfix premium benden geçer not aldı. Bugün kakasi hafif sıvıydı ona rağmen hiç taşma olmadı, mavi pakette sırt bacak neresi varsa batmıştı.
İkinci bebeğim icin ise prima harmonie almıştım ve ablasindan kalan birkaç prima pc paketi daha var, fakat ona da 1 paket molfix premium alıp deneyeceğim. Elimde olanlar dışında molfix tercih edebilirim bu sefer bu bebegimde
Mendil olarak da doğduğundan beri molfix izotonik sulu serisini kullanıyorum, aralarda büyük indirimler yakaladikca uni baby de kullandım ama çok büyük bir indirim söz konusuysa tercih ediyorum çünkü çok memnun kalmadım uni babyden, bence molfix izotonik serisi daha iyi bu mendilden. Fakat birkaç ay önce sleepy bionatural serisi mendil ile tanıştım, kesinlikle bu diğer mendillerde çok büyük indirim yakalamadigim sürece sleepynin bu serisinden şaşmam artık diye düşünüyorum. Çok beğendim ve yenidogan bebegime de pamuk yanında bu mendilden stoklayacagim, zaten kızıma da bunu kullanıyorum şu an.
Mümkün olduğunca deneyip gerçekten deneyim oluşturduğum marka ve seriler hakkında bilgi paylaşmaya çalıştım. Umuyorum yardımcı olmuştur.