imran0907 feriha_871 evet annem öyleydi zamanında ben bekarken hep derdim ona yok artık bunuda mı takıyorsun kafaya veya işte öyle demek istemedi bence sen yanlış anlıyorsun diye konuşurdum hep ama şimdi düşünüyorum da ben öyle olmuşum farkında olmadan
prensesannesi07 imran0907 takıntılı değilsin sadece bir süreç olarak düşün aklına birşey geldiğinde oyalanman zamanla kaybettirir benimde öyle geçti ve Allaha sığın
imran0907 prensesannesi07 evet öyle yapıyorum namaz kılmaya çalışıyorum elimden geldiğinde dualar okuyorum geçecek inşallah