imran0907 En yakın arkadaşlarımdan biri böyle, hayatı kendinize zindan ediyorsunuz. Sürekli git terapi al diyorum, beni dinleyip gitmediği için terapisti benim 😂 En keyifli anımızda bile “ay içimde bi sıkıntı var kötü
bir şey olacak “ modunda , 14 senelik arkadaşız, öyle dediği zamanlarda daha bir kere bir şey olmadı.
Sadece kendinize değil çevrenize de negatif enerji veriyorsunuz , düzelmelisiniz.