Anestezistanne benim kızım eski eşimden, kendini eksik hissetmesin diye biz ekstra ilgi gösteriyoruz şımartmak değil tabii. Mesela bazen haftasonu eşim at çiftliğine oyun alanına alışverişe vs götürür baba kız günü yaparlar. Bazen bebeğe eşim bakar biz anne kız günü yaparız işte saç bakımı oje sürmek vs gibi. Bir de kardeşini istediği gibi sevmesine izin veriyoruz dikkat etmesi gerekenleri anlattık, neden sürekli kucaklamamız gerektiğini vs anlattık doğmadan önce. Akıllı kuşum hiç kıskançlık falan yapmadı hatta daha bana yardım eder ben yemek yaparken kardeşine dans gösterisi yapar oynatır😁 bence 2. çocuğun en zor kısmı, büyük olanın üzülecekmiş hissi. Onu ortadan kaldırınca bi zorluğu kalmıyor🫶🏻 bir de tabi en önemlisi ilk çocuktaki kadar evhamlı değilim onun rahatlığı bambaşka😁