btlsri hiç alakası yok benim ikizler de mama ile beslendi 6. Ayda doktorumuz ek gıdaya geçin dediğinde geçtik ve her şeyden yediler, yiyorlar her zaman aynı zevkle iştahla zaten hiç bir bebek yiyemez ki bebeğinizi en iyi siz tanıyorsunuz boşverin başkasının ne söylediğini takipli doktorunuza danışın en iyi fikri o verir size ben burda çoğu şeye acele eden anneler görüyorum şaşırıyorum bazılarına acaba mı oluyorum, doktoruma sorduğum da her şeyin vakti zamanı var oturmanın yemenin kalkmanın yürümenin emeklemenin bende şimdikileri anlamıyorum diyor. En güzeli takipli doktorunuza danışmak.