Sadeturkkahvesi Gryffindor hayır fazla demiyor bide hiç fazla durmuyor ki😂 bana zayıf geliyor hatta boyu 111 cm bizimki
Gryffindor Sadeturkkahvesi Bence de fazla durmuyor hatta zayıflamış diyorlar bazen görenler. Doktorlar arasında da bu konuda kafalar karışık sanırım😃
Araldoram adar2121_ oğlum mayısta 3 yaşına girecek doğuşta kilolu ve iri bir bebekti . 4.5 kilo boy 55 cm di . Şuan 103 cm 23 kilo ( ayrıntılı yazmadaki amaç belki kilolu doğduğu için kilolu devam ediyor . Çünkü ben 1.50 , baba 1.75 boy )
betulggd mavi176_ 28 aylıkken 15 kg 94 cm çıkmıştı oğlum şu an 29 aylık muhtemelen aynıdır 75 persentilde doğdu aynı şekilde devam ediyor
emosss__ 25 aylık 95 cm 15300 kilosu bize de az dediler en son boyu kısa kilosu az dediler ama başla bir doktora götürdüm gayet iyi dedi.
kubrakaradumann 15 aylıkken 11.900 dü ama ek gıdayı aman aman yiyen bi çocuk değil nadiren istekli ama yinede yiyor yani meyve de yer bide emziriyorum bana hep sütün de yarıyor derlerdi bilmiyorum
emosss__ gizemzumraa vallahi bilmiyorum bana göre de iyi ama en son küçük falan dediler ben çok ciddiye alamadım