asilparsbebek Sevgili annelerimm, Bebeğim 15 aylık oldu artık mama içmiyor elimde 12 adet aptamil pepti syneo mama mevcut uygun fiyattan yardımcı olurum ilgilenen olursa
alya_mom asilparsbebek merhabalar benim bebeğim 2 aylık dr bugün alerji şüphesiyle verdi bu mamayı siz memnunmuydunuz acaba sanki gaz yaptı bizde ama ilk günler normal mi acaba
asilparsbebek alya_mom pepti syneo olan mı ? Gaz yapmadı bizde belki ilk alışma evresi olduğundan olmuştur. Gayet memnundum hatta elimde kalan mamalar da var
alya_mom asilparsbebek evet pepti syneo ya dediğim gibi biz daha dün başladık içmeye ama bebeğim aşırı huzursuz dünden beri zaten normal de de çok gazlı kolik bi bebek
asilparsbebek alya_mom aynılarını bizde yaşadık her akşam aynı saatlerde saatlerce ağlıyordu denemediğimiz gaz damlası kalmamıştı ama bu mama iyi gelmişti bize
alya_mom asilparsbebek ya bugün 3.gün mamada ama dediğim gibi çocuk inanılmaz gazlı ağlamalar biraz kesilmişti bu mamayla beraber tekrar başladı sanki sizin ilk günler oldumu böyle bir şey acaba alışma süresi falan mı
alya_mom asilparsbebek ya bizim elimizdeki kutu çok az kaldı Salı gününe kadar kullanmamız gerekiyor ama Salı gününe kadar yetmeyecek sanırım siz hangi şehirdesiniz elinizdeki bir kutuyu alabilir miyiz acaba eczanelerde bulamadık
alya_mom asilparsbebek bu arada siz uzun bir süre kullanmışsınız sanırım mamayı kilo alımı nasıldı acaba bebeğinizin