Burcu7575 cuma sabah 11 de yaptirdik aynı tarihinde yaptiramadim bronşit oldu ertelenmisti velhasil yapildi igneler eve geldim 2 saat uyudu sonra ayaklarini çekemediği icin uyandim aynı sizin dediğiniz gibi sisliklerimiz var hemde sert bayağı bir nebze yeni yeni iyi oldu diyebilirim fitil le atlatabildim normalmiş boyle oluyormuş ebemiz boyle dedi