Arkadaşlar vücudumda enfeksiyon başladı be öyle böyle değil doktor iğne yazdı o zaman emzirebilirsin dedi emzirdim çocuğumda tepki yoktu kötü bir durum ancak enfeksiyon bu sefer kulaklarıma boğazıma vurdu acile gittim emzirdiğimi söyledim antibiyotik damla verdi hap veremem dedi daha sonra geçmeyince kulak buruna gittim doktor şok geçirdi direk ilaç yazdı emziriyorum dediğimde sana bişey olsa çocuğa kim bakacak iyileşmeye bak dedi tekrar sordum imalı şekilde geçmez dedi bende ilacı kullandım ve sular seller gibi ter atmaya başladım ve kızım da benimle aynı şekilde ter attığını farkettim ve emzirmeyi bıraktım sütümü sağdım sütüm zaten çok azalmıştı doktor bilgisiyle mamaya başladık ama daha da azaldı ne yapacağımı bilemedim aranızda böyle bir geçmişi olan var mı sagımla süt artar dediler ama emin olamadım