Aselinannesiii1903 2 . Çocuğum için alıyorum ama net bisey yok 22 27,28 tarihlerinde yatıyor sizinki nasıl oluyor atm ye gidiyorum yatmamış oluyo bunun yatıp yatmadığını nerden öğrenebilirim ya bu ayın ki yattı mı onuda bilmiyorum 🙄
hulya_10 Aselinannesiii1903 ilk öğretmenim ailem uygulamasında görünmüyor mu? Tek çocuk benimki ama orada ödeme kısmında görünüyordu
deleted20517 Aselinannesiii1903 genelde her ayın son haftası yatıyor mesaj geliyor paranın yattığına dair birde aile kartı var bankaya gitmeden para zaten karta yatıyor
3boysmom Aselinannesiii1903 her ayın son haftasının cuması yatıyor. bazen başka tarihler yazıyor uygulamada ama sonra değiştiriyorlar ben hep son cuma aldım
filizkumsal Aselinannesiii1903 yattıgında telefona mesaj geliyor aslında ben uygulmaya giriyordum snra bende çocuk yok gösterdi sildim uygulmayı ☺️ mesaj geliyor öyle ögrenyorum ay sonunda yatar ama
egemegem hulya_10 nasıl yaptınız siz bende başvurdum ama nasıl olacak bilmiyorum yardımcı olur musunuz sadece e devletten başvuru yaptım ben
hulya_10 elifomerannesi çocuklar sekmesinden çocuğunuzu seçiyorsunuz oradan da ödeme listesine tıklayın
edayocer Merhaba benim de başvurum onaylandı 2 ay ödeme yapılmış halk banka gidip ne yapmam gerekiyor herhangi bir evrak gerekiyor mu ?
elifomerannesi hulya_10 14 gün önce başvuru yaptım ama henüz yatirilmamis acaba yanlış mi başvuru yaptım başka bir şey daha yapmam gerekiyor muydu diye merak ettim
hulya_10 egemegem başvurdum sonra uygulamadan takip ettim ödeme yapıldı deyince de halkbankasından alıyormuşuz ama henüz gitmedim. Benim tek çocuk zaten direkt kimlikle gidip alınıyor diye biliyorum