sseddaa Bebeğim 68 günlük çoklu besin alerjimiz var süt ürünleri yanında.Extra gazlı bir bebek.Gündüz uykularımız çok kötü.Uyuduktan en fazla 10 dk sonra uyanıyor devamlı uyu uyan şekerleme yapıyor gibi.Şöyle uyutup 1 saat kesintisiz uyumuyor.Bizm gibi olanlar var mı ? Artık yoruldum çok 😔
asyarslan60 sseddaa bizim bilinen alerjimiz yok ama bizimde öyle asla uyumuyo dediğiniz hindi şekerleme yapıyor
burdabirivar sseddaa uyu uyan yapiyo sonra aksama cok yorulmus oluyo uykusu olsa da uyuyamiyo agliyo surekli
pudu Kimi bebek gündüz şekerleme yapıp gece uyuyor benim bebeğim öyleydi hala öyle ama gündüz uykularını uzattık biraz gündüz yanına bende yattım beraber uyuduk ben yanında olunca daha uzun uyudu o şekilde biraz daha arttırdık ama hala gündüz uykusu kısa 5 aylık şuan
nurcihancvsoglu Benim bayadır bu şekilde asla uyutamıyorum gece 12 olmadan da pes etmiyor günde bir iki kere uyursa uyuyor bir saatlik uykular o kadar akşamları zatenasla şekerlemeyi bile zor yapıyoruz çok zor koştur koştur yemek yapıyorum bazen onu da yapamıyorum
sseddaa nurcihancvsoglu afedersin ihtiyacımı zor görüyorum wc falan yemek kucağımda ya da kanguruda yapabiliyorum.Sabah kahvaltıları ayakta öğlen 12 falan oluyor sabah 8 de uyanmayla.Yani şöyle bi 30 dk uyusa kesintisz sanki her işim hallolucak.Bir de aşı olduk bugün extra huzursuz
nurcihancvsoglu sseddaa bizim de sabah aşımız var zaten huzursuz olan bebeğimm daha da huzursuz olacak sanırım
kizimlahayat Aynı bizde de durumlar.. gündüz özellikle sadece kucakta uyuyacak indirdiğim gibi uyanıyor🤦🏻♀️🫨 yok mu bu döngüyü kırabilmenin yolu :(
busrtrnn Benim bebeğim de 64 günlük, gündüz slingte uyutmak dışında çözüm bulamadık. Ya yanında yatacağım ya da sling, temas istiyor. Sadece gündüz değil gece de böyle. Ne zamana kadar buna güç bulabilirim bilemiyorum hiçbir iş yapamıyorum