Kızlar, birkaç yıkamadır kızımın kıyafetleri hep böyle aynı yerden, aynı şekilde lekeyle çıkıyor. Ne lekesi anlayamıyorum, bu lekeler gitmiyor da hiçbir şekilde sonra. Makinem temiz, deterjanı veya lekr çıkarıcımı değiştirmedim. Artık çıldırıcam yani neden oluyor bu, atmak zorunda kalıyorum kıyafetleri ya yeniler de var arada. Başına gelen var mı? Bir kısmının fotoğrafını ekliyorum ama geniş böyle sırt kısmına yayılmış halde oluyor ve o kısıma leke çıkarıcı falan sıkmıyorum bile.
