Kızlar alerji ve immünoloji testi yapıldı 2,5 yaşındaki kızıma. Sık hastalandığı için. Ve test sonuçlarında IGA eksikliği çıktı. Tekrar aynı test yapılıp emin olunması gerekiyormuş yaptırıcaz. Bu seferde aynı çıkarsa bizi nasıl bi süreç bekliyor, bunu yaşayan oldu mu