ggrqnitt Bebeğim yakında 13 aylık olacak şuana kadar ağırlok pamukla ilerledim ama ıslak mendil de pratik geliyor artık. Biraz denemiştim bebeğimde kıllanma yapmıştı bırakmıştım . İçeriği temiz kurutmayan önereceğiniz ıslak mendil önerisi var mı,
Gokturkmom ggrqnitt Doğduğu andan itibaren sleepy zeytinyağlı kullandım.Cildi gerçekten çok hassas farklı marka denediğimde genelde dokunuyor.🌸
yldrm12 ggrqnitt ben molfixin yenidoğan için izotonik sulu mendilini kullanıyorum çok memnunum ağzını yüzünü bile siliyorum. Bazen makyajımı bile onunla önden bi silip sonra yüzümü yıkıyorum :) kızım 22 aylık hala kullanıyoruz
livanurvealpinannesi61 Ballilokmam11 onların da içeriği temiz değil miş Instagram bi sayfa vardı orda görmüştüm
sarsarmakarayi Sleepy aquacare H2O öneririm biraz pahalı ama kullandığım dönem memnun kalmıştım. Doktorumuz bize ıslak mendilin her türlüsünü yasakladı bi dünya ıslak mendil kaldı elimde biz pamuktan devam ama illa kullancam derseniz bunu öneriyorum.
Ballilokmam11 livanurvealpinannesi61 kızıma 2 yil kullandım şimdi de oğluma kullanıyorum memnunum doğrudur