aysesl öncelikle sabrınız bol olsun gerçekten insanı zihnen bedenen tüketen bir durum koliklik.
Benim kızım gece on bir gibi başlardı gün doğana kadar katıla katıla ağlıyordu çok doktor gezdim belki çare olurlar diye. 🥲
En etkili olan şey masaj, her beslenme öncesi karın masajı şart, beslenme sonrası da o üstten gaz çıkarılmalı yoksa yine ağlama nöbeti gelirdi.
Probiyotik ve gaz damlası birlikte kullandık, sancı anlarında bir bezi ütüyle ısıtıp ilk sıcaklığı geçince zıbının üstünden karnına sarardım. Ayaklarına da masaj yapıyordum nemlendirmek için kullandığım losyon ile.
Rezene, anason, kimyon tohumu aldım aktardan demleyip bunları içerdim sütümden faydası olur belki diye.
D vitaminini başlarda sağlık ocağının verdiğini kullanıyordum çocuk doktoru onu da değiştirdi. Zeytinyağı içerikli başka bir taneye geçtik.
Mama da içiyordu benim kızım kolikler için olan özel bir mamaya geçtik yine.
Biberonu kolik aparatlı kullandık.
Emzirirken memeyi doğru kavrayıp daha az hava yutmasına dikkat edebilirsiniz siz de.
Kendimi tekrar edeceğim ama en etkili olan yine masaj oluyor, çocuk her uyandığında ve uyku öncesi, beslenme öncesi hep masaj yaptık. I love you masajı özellikle çok işe yarıyor.