beys42 ben doktorumuzun talimatıyla 6. ayını doldurunca başladım ama pişmanım. şu anki aklımla tekrar çocuğum olsa 5. aydan sonra çocuğa göre hareket edip 6 ay diye diretmezdim. çok problemli bi ek gıda sürecimiz oldu, meme yeterli olduğu için ve aklı da ermeye başladığı için yeni şeyleri kabul etmedi. oral dönemi problemli geçti yani inşallah ilerde başka türlü problemlere yol açmaz. 3 gün kuralı alerjisi olup olmadığını anlamanız için önemli, mutlaka yapın. sebzelerden başlayın ama lezzetli olmasına dikkat edin, beslenmeye nasıl başlarsa önyargısı ona göre oluyor