gzd_nhr baykuskiz_ benimde 35 gün oldu ama sanki adet kanaması yaşıyorum gibi.belirtim yok ama kanamayı ayırt edemedim
fridaye 40ım çıkmadan 2 gün önce oldum, ama doğumdan sonraki kanama 30. Gün kesilmişti o yüzden adet olduğumu anladım ama senin daha doğumdan sonraki kanaman kesilmediyse muhtemelen daha olmamışsındır. Benimde sütüm senin gibiydi çok azdı