LinaElzem esranr98 ben bir dönem kullandım. 2 şişe almıştım çok fazla ödemim vardı baya ödem attım. Bir süre sonra tekrar aldım ama o zaman pek ödemim yoktu o yüzden çok değişiklik olmadı.