11 aylık bebeğim doğduğundan beri uyku sorunu var saatlerce salladığım oldu kaç beşik aldım ayakta sallamaktan helak oldum dr bu konu yüzünden kaç kez götürdüm sağlık sorunu yok diyolar yoruldum şuan bile sallıyorum 2 dr da bu damlayı önerdi almadım herkes yorum yapıo herkes anne olmasın diyen var ancak dr öneriyo burda yazanlardan korktum almadım ama yakında işe dönücem biz bu durumu nasıl aşıcaz şaşırdım