Selamlar, 2 aylık bebeğim var doğduğundan beri sadece mama ile besleniyor çok erken doğduğu için ememedi beni. 1-2 haftadır emiyor beni alıştı ama sütüm gelmiyor çok az öyle keyif yapıyor neyse.
Normalde hiç su vermedim doktorumuzda bununla ilgili birsey söylemedi ver demedi. Ama etrafındaki herkes su vermem gerektiğini söylüyor. Günde bir kaşık bile olsa, susarmış. Bu zamana kadar vermedim bi sıkıntı yaşamadım bezi gayet iyi doluyor.
Ama yinede kafama sokturlar 6-7 kişi aynı şeyi söyleyince. Sadece mama ile besleyen anneler siz ne yapıyorsunuz bu konuda ?