Selam kızlar. Eminim yanliz değilim bu konuda.
Mesela bi ortamda bulunduğum zaman çok konuşkan biri değilim kendimi geri çekiyorum. Bu yüzden çok ilgi çekmiyorum ve insanlar bana iltifat dahi etmiyor.
Mesela yengem veya ablamla olduğum zaman herkez onlara iltifat ediyor bende orda sap gibi kalıyorum.
Onlar konuşkan, enerjikler ama ben öyle ortamlarda çok çekingenim. Bilmiyorum, acaba mental yorgunluğum yüzümemi yansıyor yoksa başkalarına çok mu toy geliyorum anlamıyorum.
Minyon tipliyim 29 yaşındayım ama genelde 23-24 yaşındayım sanıyorlar.
Böyle positif, ortamlarda güzel enerji saçmak istiyorum, konuşkan olmak istiyorum.
Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz