Merhaba arkadaşlar oğlum 11 aylık olmak üzere ama emeklemiyor tutunup kalkıyor çok güzel yürüyor kendi kendine ama asla emeklemiyor yüzüstü bırakınca ağlıyor sinirleniyor çok ilgisini çeken bir şey olursa kendini sürükleyerek gidiyor alıyor merak ettim bizim gibi olan var mı ?