Bu durmda çok sebep olabilir örnegin emzirme süreci dogum şekli vb durumlardan bir tanesi olabilr emziriyorsaniz bu durum oldukca normal gecikme olabilir hata 3 4 ay bile adet dönemi yaşamayabilirsiniz tabi yinede doktor kontrolünde doktorunuza söyleyin.