Merhaba, bebeğim 3 ay 7 günlük. 35. Haftasında doğdu. Yoğun bakım öyküsü var erken doğum olduğu için. O süreden beri probiyotik damla kullanıyordu. Normalde her gün mutlaka kakasını yapan bir bebekti. İlk zamanlarda gün içinde çok kez, son zamanlarda ise artık 1 ya da 2 kez yapıyordu. 2 hafta önce probiyotiği bıraktı. Ardından kaka yapma sıklığı değişti. Bazen 2 günde 1, bazen 4 günde 1 yapıyor. Anne sütü + genelde günlük 60-90 ml arası değişen miktarda da mama alıyor. Normal mi? Başına gelen var mı? Karnına masaj yapıyorum, bisiklet hareketi yaptırıyorum. Doktor yönlendirmesi ile sabah akşam birkaç damla zeytin yağı içirdim. Ama değişiklik olmadı maalesef. Deneyimleyen anneler yorumlarını paylaşabilirse çok memnun olurum. Teşekkürler