Arkadaşlar bebeğim 50 günlük son 5 gündür kakasını yapamıyor ıkınıyor sıkıyor kendini ama yapmıyor çişinde bi sıkıntı yok. Emziriyorum mama günde bir defa max iki defa zorlanırsam veriyorum hipp. Pedia d vit kullanıyorum. Gaz için sab simplex, probiyotik bigaia kullanıyorum. Ne yapmıştır bilmiyorum d vit yapmıştır diyenler var 5 günün öncesinde günde bir defa muhakkak yapardı. Gazını alttan çok güzel çıkarıyor kakasını yapmıyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum.