Minikkurbagam  Çok huzursuz eli hep ağzında uyku hiç yok salyası var. Çıkacak mı sizce ya da daha var mı ya 🤦♀️
imaslpr Minikkurbagam oğlum iki aydır böyle diş hala yok 🤣 alt dişleri çıkarken çıkacağı yerler delik gözüküyodu şişmiş değildi
Minikkurbagam imaslpr ay o da sıkıntı patlasa da rahat etsek😅 çocuk delirmiş gibi ellerini kemiriyor emziği ısırıyor ama daha 3,5 aylık anlamadım ki
Minikkurbagam patilikiz ay öyle mi diyorsunuz çokta küçük sıpa😅 ilk çocuğumda erken çıkarmıştı ama nasıl oluyordu herşeyi unutmuşum 😅
aynak Minikkurbagam 3. Ay atağı bence diş değil benimkide öyle meme emmiyor parça bez ne bulduysa ağzına götürüyor. . Uykuya geçemiyor emmiyor kucakta durmuyor napcağımı şaşırdım
Minikkurbagam aynak 4.ay atağı da olabilir 3,5 aylıkken başlıyormuş. Deli olmak üzereyim bende 🤦♀️ eskiden bizde bebekken böyle miydik acaba
aynak Minikkurbagam benim bebeğim de 12 Aralık ta doğdu bayramın ilk gününden beri böyle , bende eskileri düşünüyorum nasıl o kadar çocuk bakmışlar cidden helal olsun diyorum 😂 belki de yeni nesil bebeleri böyle :)
Minikkurbagam aynak aa aynıymış nerdeyse benimki de 9 Aralık 😀 benimde bayramdan Bikaç gün önce başladı yorgunluktan başım dönüyor artık. İlk 1 seneyi hayırlısıyla bi atlatsaydık😅
aynak Minikkurbagam benim ilk bebeğim, yani atağıydı, aşısıydı, yıldım :) şimdide taktığım çişli bez sayısı azaldı 3 e düştü emmiyor umarım bu süreç bi an önce biter.
hindilisalam Biraz daha var gibi görünüyor ama muhtemelen en geç 2 hafta içinde çıkar çıkınca rahatlıyorlar biraz :) sonra diğer diş sonra diğeri devam😂
Minikkurbagam hindilisalam daha 3.5 aylık erkenden pıtır pıtır çıkaracak sanırım😅 2-3 gündür yeşil kaka yapıp duruyor o da diş zamanı oluyordu galiba
hindilisalam Minikkurbagam salyadan olabilir diyolar yeşil kaka evet 4 aylıkken diş çıkaran çok bebek var sağlıkla gelsin inci dişleri💖